Pengenalan Image Map

Followers

Wednesday, February 12, 2014

Assalamualaikum,

Hai semua...apa habaq.......harap-harap semua sihat la ye....

Tetiba hati ni terasa nak berblog la plak....di samping berfacebook aje kekadang nak juga berblog pula.....saya nak cari satu ruangan yang boleh saya jadikan seperti ruang untuk saya kongsi segala ilmu dan pengalaman bersama orang-orang di luar sana.....nak tulis dan merapu sesuka hati kat ruangan itu..namun In Shaa Allah ruangan ini akan mengelak daripada membimbangkang atau menyuarakan pendapat berkenaan isu-isu sensitif bagi mengelakkan timbulnya sebarang spekulasi....ahaksss.... :) ....saya tak pandai sebenarnya nak create satu blog yang menarik dan canggih...jenuh juga cuba tapi hasilnya tak seberapa.....so terpaksalah merujuk kepada pakar-pakar dalam blg-memblog ni dan akhirnya terjumpa lah dengan beberapa orang tok-tok guru yang pakar dalam bidang ni untuk bantu saya bina satu blog..umpama blog peribadi lah....so...terbina la blog ini...."Jom Kongsi Cerita dan Ilmu"....

Contengan-contengan saya di blog ini hanya lah sekadar coretan tentang diri saya dan pengalaman saya, terdapat juga beberapa perkongsian yang diambil dari rakan-rakan yang lain untuk dikongsi bersama di sini.....mana yang baik amik sebagai tauladan...mana yang buruk amik sebagai sempadan...moga-moga boleh memberi manfaat kepada kita semua.

Saya berharap melalui blog ini dapatlah kiranya saya berkongsi ilmu ngan kawan-kawan semua walau di mana kalian berada....Ilmu ini milik Allah dan tak salah kalau kita berlapang dada untuk berkongsi sesama kita. Akhir kata....sudi-sudi lah jenguk blog saya yang tak seberapa ini...

TQ.. 











No comments:

Post a Comment