Pengenalan Image Map

Followers

Saturday, March 24, 2012

Air Oh Air

Assalamualaikum....

hai...skarang dah kul 12.35 PM. Mata ni belum ngantuk lagi...tugasan banyak tapi tak tau mana satu nak buat dulu...apa-apa pun sebelum wat apa2 yang lain saya nak layan Blog dan FB dulu...pas ni boleh la wat assigment dengan tenang.....

Petang tadi saya on the way balik dari Gelugor ke Sg.Petani...saya lalu ikut jalan biasa...sbb dah boring pulak asyik lalu highway je....petang2 highway pun mesti jem....so...petang tadi saya lalu ikut jalan biasa masuk ikut jalan Sg.Dua....pastu berhenti jap kat satu kedai makan kedai "Nasi Daging"...nama je kedai nasi daging tapi kat sini ada jual macam2 makanan...

kedai ni terletak berhampiran sawah padi...cantik gak la pemandangan jika sawah dah mula besar dan menguning....tapi tadi saya pi sawah baru lepas di bajak dan dimasukkan air untuk persediaan penanaman padi...

Ini gambar-gambar yang sempat saya ambil masa duk termenung kat tepi sawah tu sementara menunggu makanan yg saya order siap....bila tgk sawah padi ni secara life ...mmg amat menenangkan....angin bertiup sepoi-sepoi bahasa....






No comments:

Post a Comment